Welcome 2014! New goals?

By | 1:27 PM Leave a Comment



I haven’t really enjoy the last day of the year… I was sick so I didn’t party like everybody else. But I’m very excited for this New Year.
I love to establish goals about everything (weight loss, career, hair…). The hardest part is to keep my focus on and reach them. I think everybody goes through it!
2013 was a year where I rediscovered myself (my independence). I focused on my family and my relationships. I’ve tried to be a better person and met beautiful people without being too judgmental. I’m glad to say I let some people in!
My beautiful niece was born; my mom came all the way from West Africa to visit me. I appreciated every moment of this year.
Like everybody else I have lost people that I knew or cherish. But every New Year should be the beginning of a new adventure. If you can make it through 365 days and still being alive, you should celebrate.
This year I want to be a much better person than last year. I want to be attentive and present when people need me.  I want to have a better relationship with people close to me. So let’s see what this year has in store for me!


______________________________________________________
(French)
Je n'ai pas vraiment profiter du dernier jour de l'année ... J'étais malade , donc je n'ai pas participé comme tout le monde . Mais je suis très heureuse pour cette nouvelle année .
J'aime établir des objectifs à propos de tout ( perte de poids , ma carrière , les cheveux ... ) . La partie la plus difficile est de garder mon attention et les atteindre . Je pense que tout le monde passe par la !
2013 a été une année où j'ai redécouvert mon indépendance. Je me suis concentrée sur ma famille et mes relations . J'ai essayé d'être une meilleure personne et rencontré de belles personnes. Je suis heureuse de pouvoir dire que je laisse quelques personnes entrer dans mon cercle d'amis!
Ma belle nièce est née , ma mère est venue me rendre visite depuis Côte d'Ivoire . J'ai apprécié chaque instant de cette année .
Comme tout le monde j'ai perdu des gens que je connaissais ou chérir . Mais chaque nouvelle année devrait être le début d'une nouvelle aventure . Si vous pouvez découvrir 365 jours et être encore en vie , vous devriez célébrer .
Cette année, je veux être une meilleur personne que l'année dernière . Je veux être attentive et présente quand les gens auront besoin de moi . Je veux avoir une meilleure relation avec les gens proches de moi . Donc, nous allons voir ce que cette année a en réserve pour moi!







0 comments:

Post a Comment